Zeynep-altntas57 İyi bayramlar kızlar Hamilelikte kum döken var mı sol kasık ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim sabah kan idrar tahlili yapıldı kum döktüğüm söylendi ne yapmam lazım
Pembekurdele Zeynep-altntas57 bende kum dökmüstüm enf da vardi üstelik kadin dogumcunuza gidin tek kullanimlik şaselerden verir bana monurol sase vermisti ve bol bol su tüketin
hujhemayl Zeynep-altntas57 12+1 olduk bende de oldu sabah kalktığımda ağrı oluyodu bazen yatmadan doktorum ilaç içmemi istemedi sadece bol su iç dedi ama döküyo muyum bilmiyorum
Tugceasil Ben ilk hamilelğimde yaşadım 34 haftalıktım çok ağrım olmuşdu doğruyorum sanmıştım.bol su soda içiceksin ve parol. Bir de tek kullanımlık monurol şase diye bir şey vermişdi doktor bana
tarhannrabia Bendede oldu baya zorlanmıştım ağrıdan su içtim geçti parol bide allah yardımcınız olsun