Nurgl34

Bak ben burdan çöpü doğal ürünlerimi alıyorum sayfayı göz gezdirin isterseniz satış yapan abla da çok samimi sıcak kanlı üstelik Manisa da yapraklarından da alıyorum salamura bir tane bile yırtık çıkmıyor kocaman yapraklar biz çok beğeniyoruz kantaronuda ilk kez alıcam ürünlerine güvendiğim için burdan alıyorum 😀