Ikioglanannesi5 kız 2 doğumun da normal doğum olmuş niye kafana takıyorsun daha ne bende 2.ye hamileyim 36+4 haftalık olduk oğlum 27 aylık doğurasıya 28 olacak kafamda bi dünya soru var ilk doğumum sezaryen oldu mecburi berbattı bu doğumum normal olsun daha hızlı toparlarım bedava iyi olur diye dua ediyorum senin kafana ne takıldı onu anlamadım ben canım