Bsttkrmn Arkadaşlar selam ben 9 haftalık hamileyim. Üç gündür su gibi gelen yoğun bir akıntım var. Doktoruma sordum vajinal enfeksiyon olabilir geçmezse kültür alırız dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Varsa nasıl geçti yardımcı olursanız çok sevinirim.
Merve201119 Bsttkrmn bende 9 haftalik hamileyim yoğun akinti bendede var ama doktor muayene etti vajinit yok zaten normal bu dönemde yoğun akimti artışı olması demişti belki sizinde normaldir tabiki muayene olmakta fayda var ona göre doktor ilaç veriyor korkulacak birsey degil