sanslibiranne Ahsen1_ bebek için erkem bir zaman değil dimi, 37+0 8 Temmuz olmasını cok isterim bebek için de sağlıklıysa. Bu gün verme planlamasını kaçıncı haftada yapıyor doktorlar
Ahsen1_ sanslibiranne ikinci sezeryan için erken değil ben 38+4 doğuma giricem Allah izin verirse şuan 38+1im Perşembe dogumum var bakalım 🥲🥺
iremss sanslibiranne bazı doktorlar evet veriyor 2. Sezaryen ise ama mesela bi aksilik yoksa bnm doktorum 38+ sonrasını öneriyor, ilk sezaryense zaten artk 39 bile bekleniyor