Arkadaşlar gece 2 den beri sol kasığımda çok pis ağrı var,bebek hareketi normal,ama adet ağrısı gibi tuvaletten çıkamıyorum bıçak saplanıyor gibi de aynı ama sadece sol taraf kasık sizce ne yapmalıyım yarım saatte bir oluyor sıfır uyku bu saatte kadar druma yazsam hemen gel alalım vs durumu olcak ya da yatış yapcak hastanelerde mahfoluyoruz sonra biliyorsunuz bu ağrı doğum ağrısı olabilir mi