Merhablar arkadaşlar 19nda normal doğum yaptım dikislerimde yanlışlık yapılmış doğum sırasında diken ebe doktorum dikişlerimi söküp tekrar dikti bende de bir korku oluştu sürekli dikişlerimi düşünüyorum ya enfeksiyon kaparsa ya bişey olursa diye iyilestigini nasıl anlarız acaba doğum yapıp tecrübesi olan var mı bana yardımcı olur musunuz lütfen çok siterstliyimmm