Hakanirem27 7haftalıkken hamile olduğumu öğrendim ve spiral çıkartılamadı bu şekilde hamile anneler yada doğum yapmış annelerin düşüncelerini almak istiyorum
Melike464860 Hakanirem27 bı sıkıntı olmuyor diye duydum kuzum zaten sıkıntı olacak olsa bı şekilde çıkarmazlar mi
1aydan__ Bence direk Dr a gidin ya da Dr.arayıp sorun ihmal etmeyin.Hayırlı olsun rabbim inşallah kucağınıza almayı nasip etsin 🤲😊
Hakanirem27 1aydan__ teşekkür ederim iki tane doktora gittim spiral çıkmıyor hamilelik böyle devam edicekmiş inşallah bi sorun olmaz 🙏
Hakanirem27 Yamur12345 inşallah bende sorunsuz kucağıma alırım çokta korkutmak istemiyorum kendimi herşey Allahtan 🙏
Yamur12345 Hakanirem27 doğum başladığında seni gergiye aldığında onu çıkartıyor sonra doğum gerçekleşiyor korkma