Milaasss 4 hafta 3 günlük hamileyim karnım ağrıyor sarımsı lekenme var kimler yaşadı neden böyle oluyor ?
Duyguynrky Milaasss sarımsı akıntı enfeksiyon belirtisi olabilir idrar testi yaptırmanda fayda var yarın doktoruna görün canım
Babyhappyy Karın ağrısı bendede oldu sarı akıntı bı kere oldu gecti ama kan gelmediği sürece ağrı olması normal diyorlar bebek yerleşiyor gelişiyor çünkü