Kızlar ben iki gün önce kanama yaşadım 2 gündür hastanede yatisdayim kanamm baya cokdu şimdi sadece ara ara lavubada geliyo koyulasdi sizce iyimi kötümü ..bişey demiyorlar bebeklerim iyi ikiz gbelik …kalp atışları normal …aranızda bu şekil yaşayan varsa bilgi verebilirmi