Geçen haftalarda çok hastaydım kızlar soğuk algınlığı geçirdim biraz ağır şimdi iyiyim şükür. Ama dünden beri de karın ağrısı, bulantı ve afedersiniz ishal. Geceden beri yatamıyorum 2 saatte bir uyanıyorum lavabodan çıkamıyorum. Bağırsaklar boşaldı mı bir şey yemeden insan tekrar o ihtiyacı hissetmez ama kaç keredir… Neden olduğunu da hiç anlamadım soğuk bir şey de yiyip içmem. Ne yapabilirim sizce özellikle karın ağrısı ve bulantı için çok rahatsız ediyor 😢🙄