kahvesever__ tunazubeydee ben doğum yaptım canım ama benim ki 3 aylıkken başladığı doğuma kadar sürdü şuan şişlik gitti ama ellerimin uyuşukluğu gitmedi nedense
Etgrlgz tunazubeydee doğralım da hepsi geçer. Erken doğum olacak dediler doğuda görevliyim izne ayrılıp memlekete geldim. Kızım burada rahata alıştı ne gelen var ne giden 😂 38+1 olduk