Sjdkkflf33 bende de öyle oldu 28. Haftadaya kadar aşırı hareketliydi tekmeler filan hiç durmuyordu ama 29 a girerken bi gün hareketleri kesildi resmen bir şey oldu filan sandık hatta 1 gün hiç hareket etmedi çünkü gittik doktora uyuyordu normaldi şaşırdık baya çünkü hiç öyle olan bi bebek değildi o zamandan beri de hala öyle az hareket ediyor şimdi 36 olduk hala öyle 🤷