Yasemin_71 Kizlar 18 haftalık hamileyim 6 7 damla lavaboda kan geldi birşey olurmu ama sağ tarafimda dünden beri ara ara sancı var korkuyorum birşey olurmu sizce
Kutay_poyraz Yasemin_71 olmaz inşallah canım bebeğin hareketleri hissediyor musun ya da hamileliğin riskli mi
Elisallp Yasemin_71 ilişkiden sonra geldiyse normal ama durduk yere geldiyse değil kan gelmesi hiçbir zaman normal değil
Elisallp Yasemin_71 ağır kaldırmayın yatın dinlenin benimde 16 haftalıkken ve 18 haftalıkken kanama oldu düşük riski var dedi şuan yatıyorum 7 aya kadar yatacgiz inşallah rabbim sağlıklı saatli kucağımıza almayı nasip eder aminnnn stres yapmayın sakin olun dinlenin
Novaa Yasemin_71 En son ne zaman kontrole gitmiştiniz? Plasenta aşağıdaysa kanamaya sebep olabiliyor ama yine de doktorla iletişime geçmek, bir görünmek gerekir.
Yasemin_71 Elisallp amin inşallah doktora gitsem mi diye kararsz kaldım bende düşük riskim olur bilmem hiç
Elisallp Yasemin_71 normal değil Kan gelmesi dinlenin bol bol hastaneye gitme şansınız varsa gidebilirsiniz ihmal etmeyin
Elisallp Yasemin_71 ben şehir hastanesinde yattım kanamadan dolayı prgosteran verir fitil olarak dikkat edin çok ayakta kalmamaya çalışın tuvalete kabızsaniz zorlamayın geçmiş olsun canım 🌼
Novaa Yasemin_71 En mantıklısı öncelikle doktorunuza ulaşmak, ulaşamazsanız da acile gitmek olur. Çok geçmiş olsun🌸