Sirkelimon zehra-ss 12. Haftada hem kendi doktorum hem ikili tarama testi yapan doktor kız olduğuna dair tahminde bulundu ve 16. Haftada kız olduğunu kesinleşti.
Asil28 zehra-ss canım detaylıyı ya da 20 Li haftaları bekle cinsiyet için ☺️12-16 arası erkek, 16-25 arası kız idik. 25 te erkek olduğumuzu öğrendik şimdi oğluşumu bekliyorum son 6 günümüz kaldı paşamın keyfi ne zaman isterse gelecek inşallah 🙏🧿☺️
zehra-ss Ormanmeyveli ya peki bu göbek yuvarlaksa erkek yok kalçalar büyüdüyse kız falan diyorlar sizde böyle birşey oldu mı 🙈 benim direk göbeğim çıktı 🤭
Nskyhn zehra-ss 15+4 te kız dedi 16+6 da kontrolde yine kız dedi garanti artık dedi. Bence öğrensen bile beklemelisin
zehra-ss Nskyhn netlik önemli 😅 Hani öğrensem de 6 aylık olana kadar bişey alıp etmeyi düşünmüyorum ama merak işte 🙈
Nskyhn zehra-ss ortak renkler al 😂 kıyafeti her türlü alırsın ama büyük parcalari almaya bak sürekli zam geliyor ben 11.haftada aldım her şeyi gri aldım. Şimdi aldıklarım 2 katı olmuş haberin olsun 🙏