Merhaba kızlar.1 yıl 3aylık evliyim ve evlendiğimiz andan itibaren çocuk istiyoruz bende kist virus falan çıktı tedavi olundum 2 ay önce hamile kaldım.Geçen günlerde çocuğumun kalbi durmuş 3 hafta öncesine kadar hiç hiss etmemişim daha yeni kürtaj oldum.Bir daha ne zaman hamile kalırım ya da hamile kala bilirmiyim hiç umudum yok😔