Gamze612 Eveet kizlar bebek odasi takimlarinizi nereden kac paraya aldiniz, ya da almayi planliyorsunuz.. ben evden cikamiyorum surekli yatiyorum erken dogum riskimden. Benim yerime esim gorumcem filan bakicaklar.. o yuzden dogru magazalara yonlendireyim.. istanbul anadolu yakasinda oturuorum😊
Nily Gamze612 instagramda evimidiziyorum var ordan aldim Showrumuda vardi gidip gorerek dokunarak aldim 🙂 adres sancaktepe ama anadoluyakasi. Buyuyen besikli oda takimi
MelisaMila Gamze612 çilek 🍓 bebek odası aldım ismi baby girl 🐣 Herşey dahil tüm seti 6300 gibi bir rakam tuttu ( perde halı avize vs gibi herşey dahil )
oznursrm Gamze612 canım ben ikeadan beyaz besık alacagım 600 tl dolap şifonyer ve emzirme koltuğunu noktabebe istanbul pendikten alacağım.İleridede küçük besıgı kaldırıp montesorri yatak yaptıracağım ınsallah.Dolap ve şifonyer emzirme koltuguda ortalama 2.300tl odası mobılyalr 2.900 oluyor ınsallah.❤️
Ginkgo Instagramda boobeek var oradan aldim. Beylikduzunde magazalarinda gidip kendim de gorup begendim. Icim rahat etmezdi canli gormesem. 2 tane Pierre cardin besik ve dolap. Tekstilleri de pierre cardin. Dolabi da cok buyuk aldim. Ikiz olduğu icin. toplam 3200 verdik. Ucretsiz nakliye ve montaj yaptilar. Memnun kaldik.