Hediyemm Kızlar 27 +5 olduk ama 2 haftadır kolalarımda parmaklarimda uyuşukluk başladi uykumdan uyandiriyor sizdede varmı yardim edin yaa😣😣😣
Nehirimmmmm Hediyemm evet bende de çok var 35 haftalığım, gebelik şekeri olanlarda olur deniliyor ne kadar doğru acaba, test yaptırmadım da tedirginim bu yüzden 🥺
Hediyemm Nehirimmmmm ben yaptırdim şeker yok ama uyuşma var ondan değil bence ne yapacağımı bilmiyorum bende magnezyum eksikliği denildi ama onuda kullanıyorum alllah yardim etsin 😥😥
Gzmnrayd Nehirimmmmm tuzlu yedimizde de odem artiomus doktor tuzlu yeme dedi 34+6 ym ayni durumdaym 1 aydir