Ayss344 benimde bu sabah geldi koşa koşa gittim nts te baglandım sancım vardı alttan muayene edildim şimdi eve yolladılar öğlen birdaha g 12 1 gitcem bebek bezi bagla suyun geliyo mu bakalım dedi ne derecede gelio sızıntı seklinde geliosa anlamazsın bezi cıkarmadan gel dedi