Gamzesariicam Kızlar 17 haftalık hamileyim vajinamda doluluk hissediyorum sanki bebek ordaymış gibi idrar yaparkende hissediyorum doluluk hissini normal mi bu yaşayan var mı acaba
Novaa Gamzesariicam Ben de 17+2 deyim. Dün bu şekildeydi. Sürekli kasıklarıma doğru bir baskı ve tuvalete gittim durdum. Sanki gaz var gibi de bir şeyler sıkıştırıyor ama yok da. Herhalde rahim büyüyor yine ondan dedim☺️
BabyyBoy Benimde aynı şekildeydi Bebek hep kasıklarımda yürüyünce bile etkisi artıyor ve tabiki sık idrara çıkmada artıyor
benimmdunyamm Gamzesariicam hatta bir ara hiç yürüyemez oldum kasıgıma baskıdan sonra geçti ama doktora sordum rahim buyuyor ondan kasılma oluyor dedi