Mavisinannesi2 Acilde lekelenme olabilir denmişti ama benden bildiğiniz kanlı akıntı geliyor kızlar acile gitmeli miyim neden olur sancım yok bilgisi olan var mı
benimmdunyamm Mavisinannesi2 ne için kan gelebilir demişlerdi ama kanlı hiç normal değil hele yoğun hiç değil bence direk git acile
Mavisinannesi2 esn46kyy küçük çocuğum var gece geç yattı kaldırmaya vicdanım el vermiyor burdada beklemek istemiyorum akıntıyla beraber geliyor genelde neden gelir acaba😒
Papatya_cekirdek Mavisinannesi2 hemen git bende geç gittim herşey olmuştu hemen iğne falan vururlar git
Mavisinannesi2 benimmdunyamm alttan muayene yaptığı için lekelenmen olabilir demişti ama bildiğiniz kanlı akıntı geliyor ne yapcağımı şaşırmış durumdayım🥺
Mavisinannesi2 Papatya_cekirdek ne iğnesi vuruyolar canım benim önceki erken doğum oldu iğne falan vurmuşlardı ama bunda doğum haftandasın iğne olmaz dediler 38. Hafta
benimmdunyamm Mavisinannesi2 nişanın gelmiş o zaman senin normal doğum mu bekliyorsun sancin falan var mı
Papatya_cekirdek Mavisinannesi2 bende ilk hamileligim düşük oldu pihtili kan geldi sonr kanama oldu hastaneye gittim doktor düşük önleyici iğne vurmuştu ama fayda etmedi o iğne o işe yarıyor düşük önleyici.Siz naptiniz inşallah kötü bişey yoktur
Mavisinannesi2 benimmdunyamm baya yoğun geldi ama o tedirgin etti nişanda yoğunmu geliyor çok geldi yeniden lavaboya çıkmayı bekliyorum