Nuroye Kızlar merhaba bu sabah bıçak agrisi gibi agri girdi çıktı ama su nisan bisey yok vajina üstünden girip karnimi sardi hızlı hızlı girdi çıktı 1 saat arayla 2 defa oldu ama bir daha olmadı sizce nedir sezeryan olacam heralde artık hiç belirti yok normal istiyordum ama bebek kanala girmedi sanırım 🥺
Haaniifeee Aynen bizde 40+2yiz, dün sancılarım var diye acile gittim düzensiz sancılar çıktı açılma 3 cm anca denildi. Başka da bi belirti yok arada hafif kasıklarıma sancı giriyor düzenli değil ama nolucaz böyle bilmiyorum
Yavrucumm Bende 40+2 yim 2 gün önce hiç açılma yoktu hiç şancı yoktu hergun sıcak duş alıyorum günde 9 tane hurma yiyorum
KonuMankeni Kızlar ben de 40+2 😅😅 bende de hiç belirti yok.. bu günde bir sıkıntı mı var acaba biz niye Böyle kalmışız 🥲😅
Cigdemcolak Benimde 40+1 dün bugün bıçak saplanır gibi sancılr oluyor cuma günü gittiğimizde bebek kanala girmemişti yumsa filanda yoktu dün natde sancıda çıkmadı ama sanki içimde başka seyler oluyo gibi hissediyoeum perşembeye kadar birşey olmazsa sezeryan olucam galiba böylede bebeğe bişey olıcak diye aklım kalıyo