benimmdunyamm Zeynepcelik45 bebek isterken kullandık hamile kalırsam düşmesini engeller kalmazsan adet söktürür demişti doktor
Bsrnura Zeynepcelik45 ben kullandım canım gece kalmadan önce adet düzensizliği için kullandım gebe kalınca düşük riskim vardı hem onun için hemde agrılarım içindi bu ilacı hamileyken dokuz ay kullanan var
karpuzlum Evet ben 1 kutu kullandım adetlerim düzensiz diye. Sonra 2 ay düzenli adet oldum ve hamile kaldım 🙏🏻
Cansudeniz122 Bende kullandım.Bebeğe yada sana herhangi bir zararı yok.Bir kutu bitene kadar kullan mutlaka ve aksatma.Bende kahverengi lekeler olmustu o yüzden vermişti doktor.Bebeğin düşmesini engelliyor.
Zeynepcelik45 Cansudeniz122 ben hamile değilim adet duzensizligim varmış düşük yaptım 19 marta ve haylada regl olmadım test yaptım cikmadi bu ilacı verdi
Samta Cansudeniz122 bana da kahverengi lekeler için verdi. Bu ay kullanmaya başladım bakalım gebeliğe etkisi olacak mı
benimmdunyamm Zeynepcelik45 tedaviyi bıraktım sonra kendiliğinden hamile kaldım şuan 24 haftalıgim Allah’ım herkese nasip etsin inşallah