Valla burda yazılanlara bakarken çok korkuyordum , alttan ultrasonla baktı , çatı muayenesi de yaptı , asla acımıyor , sadece dolgunluk hissi gibi , rahatsız olabilirsiniz o kadar ama kesinlikle acı vermiyor , bazı insanların ya acı eşiği düşük ya da abartılıyor