Elifkskn Merhaba 6 haftalık hamileyim bulantım kusmam yok belirti olarak sadece mide ağrısı ve tuvalet sorunum var düzenim tamamen bozuldu ve gaz sorunu yaşıyorum normal midir henüz doktoruma soramadım bunlara benzer şeyler yaşayan varmı aranızda?
benimmdunyamm Elifkskn normal şükür et bulantın olmasın 6 haftada bir başladı 24 hafta oldu hala aynı
Sherry Elifkskn 6+3 aynı şekilde mide yanması, wc büyük problem bağırsaklarım çalışmayı bıraktı sanki😂😂😂 bunun dışında uykum geliyor hep
ArasBulutun_annesi Dediklerin hep normal hiç canını sıkma bugunlerin tadını çıkar ileride uyuyamıyorsun resmen uykuyu özledim 😁yinede rabbim isteyen herkese nasip etsin
Elifkskn ArasBulutun_annesi çok teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasib etsin inşallah sizlere de sabırlar diliyorum o günler de güzeldir eminim 😇
Sabibo Çok şükür bulantın ve kusman yok❤ Hepsi normal zaten küçücük daha annesi😁Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Elifkskn Sherry hem gaz hem tuvalet sorunu yaşıyorum karnım 3 4 aylık gebeymişim gibi şiş duruyo çok tuhaf bişrymiş bu gebelik 😂