Minik1Civciv 6+2 haftalık hamileyim 2 gündür ishalim karnım çok ağrıyor bebeğimi etkiler mi kötü bir şey mi geçer mi
iki_tospik_annesii Minik1Civciv Gebeliğin ilk haftalarında oluyor diye biliyorum canım. Çok geçmiş olsun 🌺
Minik1Civciv Nskyhn üşüttüm sanırım canım arife günü elektrikler gitti bende sabunlu kaldım mecbur soğuk suyla başımı yıkadım o günden beri pertim ondan oldu galiba bilemedim korktum bende gece hiç uyuyamıyorum ve iştahsızım iki lokma yiyeyim midem bulanıyor
Nskyhn Minik1Civciv tüh çok geçmiş olsun bebise bir şey olmaz korkma ama senin haşlanmış patates yemen lazım
Nskyhn Minik1Civciv Rica ederim canım bu arada ayaklarına sıcak su torbası varsa ondan koy ya da sıcak tut ama karnına koyma ayaklarini ısıt. İcebilirsen limon bal falan kaynat onu da iç rahatlarsın bir an önce geçer umarım geçmiş olsun görüşmek üzere 💚
Minik1Civciv iki_tospik_annesii sağol canım Allah razı olsun geçer inşallah çok kötüyüm cidden yemek bile yiyemiyorum almıyor midem
iki_tospik_annesii Minik1Civciv Rica ederim 🌺 ishali leblebi ve kola kesiyor hamileliğin ilk haftasının kola zararlı.🤦🏻♀️ Boş leblebi yiye bilirsin cnm. patates haşlaması yiye bilirsin. Yoğurda çayın demlerinden koyup yiye bilirsin oda kesiyor 🌸 şifa olur inşallah 🙏