Merhaba bayanlar. 2 kez sezeryan oldum. İlk sezeryanımda kesi yerim çok aşağıda. Etrafımda böyle çok aşağı seviyede sezeryan olan hiç görmedim. Vucüdüm skar yapmaya meyilli. Ve dikiş yerim çok belli olur. Şişlik kızarıklık gibi. Benim gibi aynı durumda olan var mı?