Kızlar 39+2 haftalık gebeyim bebeğim hareket ettiğinde midemde yanma ve bulantı oluyor genelde gece oluyor sancım yok şiddetli hareketlrnde daha çok oluyor sanki midem çalkalnıyor herkes bebek dönüyor flan diyorda zaten bebek dönmüş demişti doktor aşağya doğru basıyor sancısız doğurmam heralde dimi nişanımmyada suyum gelmedi çok akıntım oluyor ama