Gizem260 kadın doğumdan yönlendiriyorlar canım, benim de öncesinde hiç kaydım yoktu. O hafta kadın doğum için devletten randevu aldım normal muayenemi oldum, bebek zaten haftasından önde görünüyordu, üç aylık şekerim de sınırda annemde şeker hastası yükleme yaptırmalı mıyım sizce dedim doktora, aç mısın diye sordu evet deyince yapalım muhakkak dedi test istedi hemen aşağı gidip aç karna kan verdim, eczaneden 50′lik glokoz aldım, 10 dakikada yudum yudum onu içip bir saat aç susuz bekledim yine kan verdim öğleden sonra da sonucu doktora gösterdim sonra özeldeki doktoruma da gösterdim aynı sonucu ☺️