balkupummm Canım yanıyor resmen. Göğüs altım ve karnımın üst kısmı böyle anlatabildim umarım, yırtılıyormuş gibi acıyor. Yanma gibi böyle. Neden sizce ? Yaşayan var mı ?
Merveii balkupummm benimde karnım öyle. Uzanırken oluyor genelde. Sanki ikiye ayrılacak gibi nefes alamıyorum 😅 nemlendirici falan sürüyorum ama onla alakası yok bence
Elfs balkupummm bugün çok şiddetli ishal kusma yaşadım aynı ağrı vardı bende de 36 haftalık gebeyim saatler sürdü 6-7 saat falan daha sonra geçti.