uzaydanbirisi Son adet tarihime göre 5+1iz , kanda 1 hafta geriden geliyor sanırım , doktora bu haftaiçi mi gidilmeli yoksa 6. Haftayı beklemeli miyiz?
atikilknur99 uzaydanbirisi 6. Haftayı bekleyin bence zaten bebek küçük olduğu için kesede gözükmesi zaman alıyor
cgnduru uzaydanbirisi en sağlıklısi 7. Hafta canım bazen 6 da bile duyulmayabilir kalp atışı. Ben dinlemedim bu zamana kadar o ayrı ama öyle yapsan daha iyi olur
Mavi010518 uzaydanbirisi Ben 8+2 de gitmiştim erken gidildiğinde kese görünmüyor sonra kalp atışı duyulmadı deniliyor psikolojik olarak acaba biseymi oldu gibi bir çok sorun yaratiyosunuz kafanızda tavsiyem 8 hafta olsun sonra gitmen psikolojik olarak yipranmaman