Ben de 35 haftalığım ve 3 gündür ellerimde uyuşukluk ağrı ile uykumdan uyanıyorum saatlerce de geçmiyor, masaj yapıyorum aç kapa yapıyorum düzeliyor yavaş yavaş , bide kolunuzu vücudunuzdan biraz yüksek tutarak uyuyun onun faydası oluyor, yani destek olarak kolunuzun altına yastık koyabilirsiniz , benim de ayaklarımda inanılmaz şişlik oluşmuştu, tuzu kestim sanıyordum ama az da olsa yemeklere atıyordum , şimdi asla tuz kullanmıyorum öyle tuzsuz tuzsuz yiyoruz yemekleri ve gerçekten farketti , tavsiye ederim asla tuz kullanmayın , bol su için , imkanınız varsa yürümeye de çalışın hareketle ödem de azalıyor