Cano91 Bende 35+4 oldum bugün. Kasık ağrılarım, bel ağrılarım çok arttı. Bebek çok toplanıyor ve karnım çok sert. Bebek doğum pozisyonununda ama kanala girmemiş demişti doktor. Ama 2 gündür kasıklarımda baya bir baskı hissediyorum 🤷🏻♀️En son 33+6da gitmiştim. 37.haftamda çağırdı doktor bidaha hem çatı muayenesi yaparız demişti ama o zamana kadar bu ağrılar çoğalır mı bilmiyorum 🙄