Tecrübeli annelerr sorum sizlere.. saat gece 12 den beri kasıklarımda sancı var bir giriyor bı çıkıyor mesela 1.20 de oldu sonra 1.27 de sonra 1.34 te ama sancı girdiğinde baya uzun sürüyor öyle beş on saniye değil baya baya 2 3 dakika sürüyor. Sizce doğum sancısı olabilir mi ?