Mavisinannesi2 Alttan muayene olduktan sonra ağrılarınız oldu mu hastaneden geldiğimden beri ağrım var hastaneye ağrıyla gitmemiştim sizde olmuş muydu?
Asyaaa35 Mavisinannesi2 çatı muaynesi olduysan normal benimde eve geldikten sonra geceye kadar agrı ve sızlama seklinde oldu ertesi gün geçti birşey kalmadı
Zeyyyn Mavisinannesi2 olabiliyor canım kendimizi kastığımız için benimde olduydu doğuruym sandım yürüyemedm hastaneye geri gidecektim geçti ertesi gün ☺️
Merveomer34 Mavisinannesi2 kaçıncı haftan canım benim 39 da alttan muayne yapmıştı tetikleme için öyle bişeyse doğumu başlatmak için yapıyor
Asyaaa35 Mavisinannesi2 yok canım bazıları nişanım geldi kanamam oldu diyorlar evet olan var ama herkeste degil çatı muayne sonrası çok hafif lekelenme seklinde kanamayı doktorlar normal olduklarını söylüyor zaten ama bende hicbisey olmadı cuma günü bakmıştı
Mavisinannesi2 Zeyyyn bende şu an öyleyim doğuruyorum sanıyorum çok ağrım var kendimi çok kastım ondan galiba
Mavisinannesi2 Asyaaa35 lekelenme falan değilde çok ağrım var neden anlamadım kastım diyemi acaba diyorum öyle böyle değil yani adım atamıyorum
Mavisinannesi2 Cnsasln kişiden kişiye aynı şekilde yapmıyorlar galiba bende öyle bişey demedi 38. Haftaya girdik bugün
Merveomer34 Mavisinannesi2 kastın diye de olur doktorun en iyisini bilir için rahat olsun haftan da doğum için erken değil zaten korkma
Nurbyk0306 Mavisinannesi2 bende dun kontrole gitmistim acile 35 haftaligim alttan muayene ettiler 2 kere benimde kasiklarimda hafif agri var belimde faln birde gece lavaboya gittigimde leke gibi bisey geldi ama nisanmi bilmiyorum korktum suan yani🤦🏻♀️