gebeliğin 24 ila 28 haftaları arasında “50 gr. Glukoz Tarama Testi” uygulanır. Bu test için herhangi bir saatte, aç veya tok olmasına bakılmaksızın 50 gr. Glukoz içeren su içirildikten 1 saat sonra anne adayının kan şekerine (venöz plazma glukoz düzeyi) bakılır.
Diye açıklama yapılmış Google acıbadem hastnesinin yazısında
Ben aç olmamız gerek diye biliyordum
Ebeme de sorarım illa ki ama
Sizler nasıl yaptırdınız ?