Yengecc33 https://resimyukle.io/r/1j4nY9QIh7 Arkadaşlar bu bölgeye uykumda kramp giriyor ve ağlayarak uyanıyorum. Gündüzleride geriliyor yürüyemiyorum. Var mı aranızda aynı sorunu yaşayan çözüm bulabildinizmi.
sedaozdemirr Yengecc33 Aynı problemi 2-3 günde bir yaşıyorum.Gece uykudan bağırarak uyanıyorum.Eşim hemen ayagımı havaya kaldırıp parmak uçlarımdan içe doğru itiyor.Ama hep yaşıyorum.Magnezyum eksıklıgınden olabılırmıs bır de tabi artık vücudumuz agırlasıyor ve ayaklara daha fazla yük biniyor.Doktoruma soracagım kontrolde bunu.
Pinarcicek07 Yengecc33 aynı problemi 2 haftadır yaşıyorum uykumdan bağırarak kalkıyorum resmen. Doktor magnezyum kalsiyum hap önerdi onu kullanıyorum. Hamilelikte çok sık oluyormuş
nur-seli Yengecc33 gebe değilken bile ben de oluyordu bu durum,gebelikte de başıma geldi ama korkacak bi durum yok kalsiyum eksikliğinden kaynaklanıyor,kalsiyum içeren besinler tüketebilirsin 😌
Arzz Benimde oluyor sakat gibi yürüyordum uyandığımda bir anda vuruyordu Dr kalsiyum ve magnezyum eksikliği ne bağlı vitamin verdide kendime geldim
Mom10_ Benim de aynı bölgede özellikle gece uyurken giriyor ve zor geçiyor çok zor 😞 geçtikten sonra da o bölgede 2 gün falan sabit bir ağrı kalıyor … çok geçmiş olsun 🌸
kubumom Bende de oluyor doktoruma söyledim magnezyum verdi, o da etki etmedi deyince bu defa magnimore diye daha güçlü bi magnezyum verdi günde 2 kere içiyorum artık olmuyor kramp