cgnduru 35+4 olduk 34 haftalıkken nst de sancım yüksek çıktı doktorum yatış verdi ciğer geliştirici iğne doğumu ertelemeye falan çalıştılar sanırım bayramdan sonra teşrif edicek gibi kızçemiz suyum gelmedi açıklığım yok rahim ağzı açıklığı da 3 cm civarı neden böyle oldu bilmiyorum belkide doğrudur kızların erken doğduğu 37. Haftayı görebiliriz inşallah 🙏🏻