Zeynppppp 11 haftaya girdim bulantı kusma halsizlik yoruyor birde üzerine grip oldum nasıl atlatırım bilmiyorum sizlerin nasıl güzel anneler
Suleakblt Zeynppppp bende hiç yemek yiyemiyodum kusmuyodum ama herşeyden tiksinip yiyememek yetiyodu koku geliyodu heryerden yavaş yavaş geçti sonra 15 haftada falan geçti ortalama şimdi 21+0 ❤️
1234momsss Zeynppppp 10+4 üz bir haftadir bulantı kusmam yok çok şükür sizinde geçer umarım en kısa sürede
pediatrihemsiresi Geçicek merak etmeyin bende mahvolmuştum 15.haftaya kadar artık 16+2 yim iştah açıldı
Zeynppppp pediatrihemsiresi sonradan açılıyor işte 🥺 bekliyorum sabırla 13 haftayı ben 15 e kadar sürmezde 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Tiksinti olsun ona razıyım
Zeynppppp Suleakblt sadece keşke bende tiksinsem maşallah sen yarılamışsın ya benim bu ikinci zor geliyor diğeride zor geçti ilk aylar zaman geçmek bilmiyo 😢
pediatrihemsiresi Zeynppppp başımı yastıktan kaldıramıyordum kusmaktan içim dışıma çıkmıştı tek içebildiğim çorbaydı onu da kusuyordum çoğu zaman her şey kokuyordu canım hiçbir şey çekmiyordu hiç geçmicek sanıyordum ama geçti artık mutfağa girip yemek bile yapabiliyorum
Zeynppppp pediatrihemsiresi maşallah bende diğer hamileliğimde sonradan ağırlayabildim şimdi bundada bekleyişteyim 😍