kedisever11 Begum54 ayy bunu benn de merak ediyorum, erkek bebekler erken geliyor diye bir söylenti duymuştum ama tecrübeli annelerden de duymak isterim
cgnduru kedisever11 benim kız canım ama o cümle kızlar için değilmi ya erkek olarak ilk defa duydum.. kızlar 9. Ayini doldurunca gelir falan derler 😀
hafsam_omerim kedisever11 ilk bebeğim kız 40+5 de doğdu şuan 27 haftalık erkeğe hamileyim ama acayip hareketli maşallah 🧿 bence kızım kadar beklemez kızım çok sakindi
Begum54 Ben 36+1 olucam yarin bugün sancim sıklaştı ilk kez. merak ettim kacinci haftalar da doğum yaptınız diye ☺
Alyameva Şuan 40 hafta doldu. Bebek çok hareketlendi kasiklarima batıyor birde aşağı doğru iğne batmış gibi oluyor. Gitsem mi beklesem mi bilemedimmm
Prenseslerinannesi344 Rumeysaasgin bugun eltimde dedi gec gelir gec oynar diye kizlarimi 37 de dogurdum hep erken hisettim 18 haftayim hala bry efendi kipriti yok dktr erkrn diyor😂 bakalim kac haftalok gelecek
Yeliz6767 hafsam_omerim Benim de erkek şu anda çok hareketli maşallah 37 haftalık oldum acaba doğar mı ki yakinda 😂
hafsam_omerim Yeliz6767 sağlıkla gelsinler yeterki anneyiz hemen kavuşmak istiyoruz ben şimdiden bile merak ediyorum görmek istiyorum