Konuyu görünce hemen zıpladım.
Ben de 31+1 i’deyim ve ilk günden beri sigarayı bırakamadım. Kendimi bildim bileli sigara içiyorum ve hayatım boyunca “hamile olduğum an bırakacağım” dedim ama nafile. Hiç bırakamadım. Evet azalttım, ince sigaraya geçtim, daha az nikotinli olan ama hala devam.
Eşim o kadar söyleniyor ki o beni günde 2-3 tane içiyorum sanıyor ben de liseli gençler gibi annesinden babasından saklanan çocuklar gibi eşimden saklana saklana sigara içiyorum.
Bir yandan aşırı vicdan yapıp diğer yandan da asla bırakmak istemiyorum.
Annem de bize hamileyken hep içmiş paket paket diyip kendimi avutuyorum ama aslında ödüm kopuyor çocuğuma bir şey olacak diye. Allahım yardımcımız olsun.