ozgegms Sevgili hamişler merhaba, idrar yolu enfeksiyonuna yaptığınız birşey var mı idrar yaparken sol kasığımda aşırı sancı var bazen uzanırken sağa sola dönerken de oluyor henüz doktoruma söylemedim sizin yaptığınız doğal yöntemler varmıdır 😇
gkbyza ozgegms bende de vardı idrar yolu enf. Munurol du sanırım içtiğim ilaç hamileler içebiliyormuş Dr yazmıştı bence önemli bir konu içinizde can taşıyorsunuz Dr görünün 🫶🏻
ezgicukur Doğal yöntemlerden ziyade doktorunuza bu durumu muhakkak bildirmelisiniz enfeksiyon önemli bir konu çünkü gebelikte
EssoSavve Hamileliğim boyunca en az 5 defa grip 1 defa covid oldum 🥺 antibiyotik kullandım crp yüksek çıkıyordu doktorunuza sorun çok önemli
BrcnSym Gebelik başlangıcından beri aynı sorundan muzdaribim.. Doktor tavsiyesi ile 1 saşe ilaç kullandım geçmedi. Antibiyotik yazdı yan etki yaptı kullanamadım. Bol su içmek dışında çare yok maalesef.. Ki o da çare etmedi bana 19 hafta oldu hala aynı..