Abdlshr ilk oğlumda her belirtiyi yaşamıştım şuan ikinci gebeliğim 19 haftalıgm bu haftaya gelene kdr ne halsizlik ne bulantı ne kusma hicbir yaşamadım bnce cok şaşırdım Buda kız cok şükür demek istediğim her gebelik hamilelik farklı oluyor ilk oğlumda yaşamışken kızımda hiç belirti yaşamadım bazen hamile olduğumu bile unutuyorum okdr yni bnce cok şanslıyız bu durumda belirti yaşıyarak ne zor zamanlar geçirenler oluyor umarım böyle rahat gecer sizinde hep