gl1000 17 yim dün çok kötü oldum baş dönmesi mide bulantısı gözüm falan karardı ztn kasık ağrılarım baş ağrılarım karın ağrılarım kalktım acile gittim hiç bişey yoktu bugün kendi doktoruma gittim oda bişey olmadığını söyledi endişelenme bebeğimede baktım iyiydi çok normal bu haftalar dediler ama sürekli ağzına bişeyler at atıştır kendini aç bırakma belki kan şekerin düşüyordur diye sordum ☺️