Aselseda
Yarısı halloldu gibi , aldıkça bir seyler çıkıyor sürekli . Bebek arabasını aldık dün . Odanın gelmesini bekliyoruz🙂 halı ve perde araştırmamız devam ediyor🙂 kıyafetler ilk aylar İçin hastane çıkışını giyeceği için çok abartmadan aldım bir kaç parça 🙂 kız bebek kıyafetleri al beni al beni diyor ama fuzuli harcamalardan kaçınıyorum 🙂 siz neler aldınız