Ay0694 Kızlar 19+4üm bi kaç gündür midem aşırı yanıyor..hamilelikten kaynaklı mı yoksa üşüttüm mü bilemiyoeum..fikri olan var mı?
fatossezer Ay0694 benim bildiğim kadarıyla mide yanması olduğunda bebeklerin saçı çıkıyormuş o yüzden midede yanma oluyor
Deletedmom727271 Hamilelikten kaynaklı doğuma kadar sürebiliyor genelde. maden suyu, yeşil elma yada ılık süt rahatlatır. Eğer çok kötü oluyorsanız doktorunuza danışın ilaç verebilir. İlk hamileliğim de aşırı derecede yaşadım doğumda geçtiğine tek sevindiğim şeydi 😂
Yeliz6767 fatossezer Benim kayınvalidem de diyor başı tüleniyor diyor ama bebek rahme iç organlara baskı yaptığı için midemiz yanıyor saçla da alakası olabilir
Bebisimannesi Benimde 25. Haftamda başladı ve dayanamadım acile gittim şurup verdi hiç korkmadan içebilirsiniz bebise zarari olmaz dedi bende kullanıyorum şuan aşırı rahatlatti çok şükür 🥰
Ay0694 Bebisimannesi benimki erken o zaman acaba farketmeden üşütüyor muyum ki? Ama böyle bi mide yanması ömrümde görmedim..bayram sonrası doktor kontrolüm var söylerim bi şurup önerir artık..saol canım❤️Hayırlı bayramlar dilerim😘
ebrusrkn Şuan bağimli gibiyim rennie duo şurubuyla içiyorum geçiyor 1 saat sonra tekrar yanıyor midem 32+1 im çok kötü şekilde midemin yanmasından kustuğum oluyor