yagmur50 kuzum … aynıyız .. 12 haftalık bebeğimin kalbi durduğu içi. Kürtaj oldum öyle zor ki eşim de yanımda yoktu. Çok zordu hala toparlanamıyorum.. 29 gün sonra adet oldum. Eşimin yanına geldim şimdi. Yumurtlama gösteriyor, takvime göre devam ediyorum denemelere inaAllah olur 🙏 rabbim nasip eder bat 18 Mayıs gösteriyor bu ay .. umarım rabbim nasip eder.. çok zor çevrende hamile olan herkesle kıyaslıyorum bende simdi su kadar olacaktım edecektim diye hic üzülme.. rabbim verecek sabrını. Simdi adet oldun mu denemelere başladın mu