Hayır canım bazı kişilerde süt vs hiçbiri geçirmiyor. Ben mesela. Hepsini denemiş ama fayda görememiş biri olarak söylüyorum. Yemek yerken bile midem yanıyordu yiyemiyordm. Ne soğuk süt ne başka bişey. Sen direkt sağlık ocağında ya da doktorundan rica et, aşırı derece mide yanması olduğunu da belirt. Bir şurup yazıyorlar ismi “GAVISCON” bir kaşık alır almaz anında bir dakika içinde geçiriyor mucizevi bir şey resmen. O şurup sayesinde yemek yiyebiliyorum diyebilirim. Kesinlikle tavsiyemi dikkate almanı öneririm. Şiddetle tavsiye ederim