Benimde çok kötü dişim ağrıyor 3 gündür çekiyorum çürüme yapmış dişim ne yaptiysam geçmedi dişçiye gitsen hamilesin müdahale etmezler diyorlar şuan bile çok ağrım var keyfim yok yemek yiyemiyorum doğru düzgün ilaçta kullanmak istemiyorum başka çözüm önerileriniz varmı