Morkelebek26 Esmakkkk aslında bu kırmızılık betayla alakalı diye biliyorum canım bnce 200 üstü çıkar 😊 211.87 iken bnmki silikti bile şimdi bayağı koyu onu şöyle öğrenebilirsin internetten gebelik hesaplama yaz ordan bak 😊😊😊
Caglaasya Esmakkkk son adet tarihiniZ ne zamansa o tarihten itibaren hesap yapılır beta değerine göre ya da çıkan çizgiye göre değil
Esmakkkk Manolyaniss canım teşekkür ederim bende çok şaşırdım belırtılerım de var ağızda acı tat aşırı göğüs ağrısı